مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 14:252021-02-01ورزشي

همایش بزرگ موتورسواران و اتومبیلرانان تبریز برگزار شد


همایش بزرگ موتورسواران و اتومبیلرانان تبریز به مناسبت 12 بهمن برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به مناسبت گرامیداشت دهه فجر هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی رژه بزرگ موتور و خودرو را با عنوان همایش بزرگ موتورسواران در راستای استقبال نمادین از معمار کبیر انقلاب از فرودگاه شهید مدنی تبریز آغاز شد.

این رژه امروز با حضور 30 موتور ریس، استریت، اندرو و 30 خودرو اسپرت، آفرود از فرودگاه شهید مدنی تبریز شروع شد و با گذر از معابر و میادین به دفتر آستان قدس رضوی واقع در ششگلان رسید و به همراه مسئولین آستان قدس رضوی به سمت بیت نماینده ولی فقیه آیت الله سید محمدعلی آل هاشم به مسیر خود ادامه داد.

در ادامه مسئول دفتر امام جمعه تبریز به نمایندگی از حاج آقا آل هاشم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر از ورزشکاران و مسئولین هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی بابت این حرکت ارزشمند تشکر و قدردانی نمود.

در پایان نیز سیامک امیرخیزی رییس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی هم با تبریک دهه فجر گفت: از جامعه موتورسواری و اتومبیلرانی که همواره با حضور خود یاد و خاطره آن روزها را زنده نگه داشتند قدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بزرگ موتورسواران و اتومبیلرانان تبریز برگزار شد

همایش بزرگ موتورسواران و اتومبیلرانان تبریز برگزار شد