مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 14:202021-02-01اقتصادي

49پروژه به مناسبت دهه فجر در بندر خمیر افتتاح می شود/ افتتاح 110 کیلومتر فیبر نوری


49پروژه عمرانی و اقتصادی و گردشگری بالغ بر اعتباری بیش از 194 میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در شهرستان بندر خمیر افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمیر، میر هاشم خواستار در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه که به مناسبت ایام الله دهه فجر در سالن جلسات فرمانداری بندر خمیر برگزار شد، با بیان اینکه 49 پروژه به مناسبت دهه فجر در شهرستان خمیر افتتاح می شود، اظهار کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بربیش از 194 میلیارد تومان در بخش های شهری و روستایی است.

وی افزود: افتتاح آبشیرین کن سیمان هرمزگان ، احداث  11 کیلومتر باند دوم جاده کهورستان _لار ،یک ککیلومتر جاده کمربندی خمیر ، 110 کیلومتر فیبر نوری در دهستان کهورستان از طرح های شاخص که با حضور استاندار محترم و نمایندگان مجلس و مسئولان شهرستانی در ایام  الله دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان خمیر با بیان اینکه پروژه های افتتاحی در دو بخش شهری و روستایی انجام می گیرد اعلام کرد  : در بخش رویدر بالغ بر 22 میلیارد تومان از جمله آب رسانی ، راه ، سد ملاتی و در بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان در حوزه های کشاورزی افتتاح خواهد شد.

میر هاشم خواستار خاطرنشان کرد: در حوزه حمل و نقل اعتباری بالغ بر 70 میلیارد و 502 میلیون تومان ، آب و فاضلاب 49 میلیارد  750 میلیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

49پروژه به مناسبت دهه فجر در بندر خمیر افتتاح می شود/ افتتاح 110 کیلومتر فیبر نوری

49پروژه به مناسبت دهه فجر در بندر خمیر افتتاح می شود/ افتتاح 110 کیلومتر فیبر نوری