مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 13:552021-02-01اقتصادي

دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده حسن یاوری برگزار شد


دومین جلسه رسیدگی به اتهامات حسن یاوری و مرتبطان وی به اتهام مشارکت در اخلال کلان در نظام تولیدی کشور از طریق فروش مواد اولیه تولیدی کارخانجات پتروشیمی به ریاست قاضی اسدالله مسعودی مقام برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، دومین جلسه رسیدگی به اتهامات حسن یاوری و مرتبطین وی به ریاست قاضی اسدالله مسعودی مقام برگزار شد.

در ابتدای جلسه دادگاه قاضی مسعودی مقام با فراخواندن حسن یاوری متهم ردیف اول پرونده به جایگاه، ضمن تفهیم اتهام به وی، خطاب به متهم اظهار کرد: ادامه دفاعیات خود را بیان کنید.

حسن یاوری متهم ردیف اول در جایگاه قرار گرفت و به ادامه دفاعیات خود پرداخت و گفت: بورس کالا در بخشنامه ای به تولیدکنندگان و افراد شاغل در حوزه بازرگانی اعلام کرد که چنانچه خرید و فروش در تالار بورس صورت نگیرد، افراد حقیقی نیز می توانند مواد اولیه پتروشیمی را خریداری کنند.

قاضی مسعودی مقام در پاسخ به اظهارات متهم حسن یاوری گفت: منظور از خرید آن است که این خرید برای تولید باشد نه برای فروش در بازار آزاد؛ ما بخشنامه ها را بررسی کرده ایم؛ شما به عنوان شخص حقیقی حق این را نداشتید که مواد اولیه پتروشیمی را از بورس خریداری کرده و آن ها را در بازار آزاد به فروش برسانید و سود های کلان ناشی از تفاوت قیمت ها را کسب کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده حسن یاوری برگزار شد

دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده حسن یاوری برگزار شد