مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 13:452021-02-01سياسي

اعلام جزییات پانزدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن


پانزدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن از فردا با موضوع «قرائت قرآن در جمهوری اسلامی پیشینه، آسیب شناسی و گام دوم» کار خود را آغاز می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس پانزدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن از فردا با موضوع  قرائت قرآن در جمهوری اسلامی پیشینه، آسیب شناسی و گام دوم کار خود را آغاز می کند.

در این نشست که طی سه روز برگزار می شود 18 نفر از اساتید و چهره های قرآنی به ارائه مقاله و سخنرانی با موضوعاتی هول موضوع اصلی نشست می پردازند که برنامه این سخنرانی ها به شرح زیر است.

سه شنبه 14 بهمن احمد ابوالقاسمی بررسی و تحلیل تأثیر حضور قاریان ایرانی در عرصه مسابقات و محافل بین المللی محسن قربانیان جلسات سنتی، محافل قرائت و ختم قرآن و نقش آن در پیشبرد جریان قرائت قرآن  چهارشنبه 15 بهمن محمد صادق بهشتی بررسی و تحلیل نقش مسابقات بر جریان قرائت و اقبال عمومی به قرآن کریم  مهدی دغاغله بررسی و تحلیل تأثیر قرائت آهنگین قرآن بر اقبال عمومی به قرآن کریم سیدعباس انجام بررسی و تحلیل عملکرد رسانه ها در ترویج قرائت قرآن با تأکید بر رسانه ملی محمد بنیادی بررسی و تحلیل وضعیت آموزش قرآن در مدارس و دانشگاه ها پنجشنبه 16 بهمن حسین علوی مهر و علی قاسم آبادی مؤلفه های .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات پانزدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن

اعلام جزییات پانزدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن