مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 13:202021-02-01سياسي

ایام فجر پیروزی انقلاب را هنرمندانه پاس بداریم


معاون فرهنگی حوزه هنری استان فارس با بیان اینکه باید هنرمندانه ایام فجر پیروزی انقلاب اسلامی را پاس بداریم، به تشریح برنامه های این سازمان به مناسبت چهل و دومین سالگرد فجر انقلاب، - ایسنا/فارس معاون فرهنگی حوزه هنری استان فارس با بیان اینکه باید هنرمندانه ایام فجر پیروزی انقلاب اسلامی را پاس بداریم، به تشریح برنامه های این سازمان به مناسبت چهل و دومین سالگرد فجر انقلاب، در فارس پرداخت.

عبدالرضا قیصری دوشنبه 13 بهمن در جمع خبرنگاران با تبریک ایام دهه فجر، گفت: نگاه ما همان نگاه فجرآفرین روح خدا و هنر ما تجدید عهد با امام و رهبر عزیزمان است.

او ادامه داد: در دو دهه گذشته بارها دستگاه های فرهنگی از تشکیل چنین بانکی سخن گفته اند امیدواریم این بار که به میمنت چهلمین سال آغاز دفاع مقدس از هنرمندان این عرصه شروع کرده ایم بتوانیم آن را به شایستگی انجام دهیم.

قیصری افزود: اولویت برنامه های ما در سال جاری حفظ شیوه نامه های بهداشتی و رویکرد به سمت برنامه های برخط و فضای مجازی است.

ضمن آنکه تلاش ما بر آن است با دستگاه های دیگر از جمله سازمان بسیج هنرمندان فارس هم افزایی کنیم تا با کنار هم قرار گرفتن نیروها و توان مادی و معنوی خویش به نحوی شایسته تر این ایام عزیز را ارج نهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایام فجر پیروزی انقلاب را هنرمندانه پاس بداریم

ایام فجر پیروزی انقلاب را هنرمندانه پاس بداریم