مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 13:052021-02-01سياسي

تشکیل ایران بزرگ اقتصادی، مکمل ژئوپلتیک ایران


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامیداشت دهه فجر در شهرستان امیدیه گفت: امیدوارم که یکبار دیگر با اتحاد و انسجام و پرهیز از تفرقه بتوانیم راه پیشرفت کشور را هموار کنیم و در تحول سوم انقلاب، - ایران بزرگ اقتصادی را به وجود بیاوریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک بنقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روز دوشنبه 13 بهمن در گلزار شهدای شهرستان امیدیه در اجتماع مردم شهیدپرور این شهر که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای پاسداشت دهه فجر حضور پیدا کرده بودند، با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، دهه نور و انفجار نور و دهه سرآغاز حیات جدید سیاسی و فرهنگی و تمدنی ملت ایران را به همه شما برادران و خواهران عزیز تبریک عرض می کنم.

وی افزود: شما مردم منطقه امیدیه و شهرستان های آغاجاری و میانکوه با مرکزیت شهرستان امیدیه، یک منطقه انقلابی تشکیل داده بودید.

مردم امیدیه در تحصن بسیار حساس کارکنان شرکت نفت، نقش مهمی را ایفا کردند.

همچنین در فعالیت های مبارزاتی گروه منصورون، برادر عزیزم، شهید دقایقی و دوستانش نقش تعیین کننده ای در پیروزی انقلاب داشتند.

در دفاع مقدس هم بیش از 600 شهید، 1100 جانباز، 7 شهید مدافع حرم و 5000 رزمنده از جمله فرماندهان شایسته ای مانند شهید علیدادی، الماسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ایران بزرگ اقتصادی، مکمل ژئوپلتیک ایران

تشکیل ایران بزرگ اقتصادی، مکمل ژئوپلتیک ایران