مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 11:452021-02-01سياسي

توانمندسازی مردم در برابر حوادث امری ضروری است


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: همه دنیا به این نتیجه رسیده اند که توانمندسازی مردم در برابر حوادث امری ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهرعلی محمدهاشمی ظهر دوشنبه در آیین افتتاح خانه هلال حرم مطهر حضرت زینب (س) به مناسبت آغاز دهه فجر احیای ارزش های دینی و اخلاقی و آزادی مردم ایران را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی خواند و اظهار داشت: کل دنیا به این نتیجه رسیده اند که برای نجات افراد فقیر نیاز نیست که آنها صف بکشند و ما بسته های غذایی بین آنها توزیع کنیم، چرا که مشکلات را مقطعی حل می کند و این کاری است که قبل از انقلاب اسلامی استعمارگرها با ما انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه رتبه ایران در انجام کارهای عام المنفعه و داوطلبانه رتبه خوبی نیست، ادامه داد: در ایران مراکز سازمان نهاد مردمی و خیریه زیاد است اما ضریب تأثیر آن را در جامعه نمی بینیم چون هم افزایی نداشته ایم و عملکردها برای توانمندسازی جامعه نبوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه مأموریت جمعیت هلال احمر در حوادث بحرانی، انسان ساز، مسائل بحرانی سیاسی و اقتصادی تعریف شده است، افزود: همه دنیا به این نتیجه رسیده اند که اگر بتوانیم خود مردم را توانمند کنیم، معضل ها حل می شود و می توانیم تأثیرگذار باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی مردم در برابر حوادث امری ضروری است

توانمندسازی مردم در برابر حوادث امری ضروری است