مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 11:452021-02-01اقتصادي

روند صادرات سیب آذربایجان غربی کند شده است


رییس سازمان جهاد کشاورزی با ابراز گلایه از عدم رفع موانع صادراتی سیب استان طی سالجاری گفت: وزارت صمت زمینه صادرات 650 هزارتن سیب با کیفیت ذخیره شده در سردخانه های استان را هر چه سریعتر فراهم کند .

- رسول جلیلی امروز 13 بهمن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دو سال گذشته صادرات خوبی در بخش سیب درختی استان داشتیم، افزود: متاسفانه امسال در کمتر از 50 روز مانده به پایان سال روند صادرات سیب استان کند شده است و ادامه این روند موجب متضرر شدن باغداران و بخش کشاورزی استان می شود.

وی ادامه داد: هم اکنون 650 هزارتن سیب با کیفیت استان در سردخانه های استان ذخیره شده و زمان بسیار کمی برای صادرات این میزان سیب داریم و در صورت عدم رفع مشکلات صادرات این محصول نه تنها بخش کشاورزی استان متضرر شده بلکه سیب های تولیدی استان اگر صادر نشوند در سردخانه کیفیت خود را از دست داده و فاسد می شوندو باغداران از نظر اقتصادی متضرر خواهند شد.

جلیلی با اشاره به قول وزارت صمت مبنی بر تهاتر صادرات سیب با موز اضافه کرد: با وجود موافقت وزارت صمت برای تهاتر صادرات سیب با موز هنوز زمینه عملی کردن این توافق فراهم نشده و همچنان منتظر حل این موضوع هستیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با گلایه از کم توجهی وزارت صمت نسبت به مشکل صادرات سیب استان، افزود: بعد از پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند صادرات سیب آذربایجان غربی کند شده است

روند صادرات سیب آذربایجان غربی کند شده است