مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 11:102021-02-01سياسي

تعرفه گذاری ها باید مشوق خروج صنوف مزاحم از شهر باشد


نائب رییس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: نظام تعرفه گذاری ها باید به گونه ای عمل کند که صنوف مزاحم به خروج از شهر و استقرار در شهرک صنوف تشویق شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حسن بختیاری که در نشست رسمی علنی امروز شورای اسلامی شهر سخن می گفت با اشاره به مشکل صنوف مزاحم در داخل شهر اظهار کرد: زیرساخت های شهرک صنوف قم باید با منابع شهرداری و به معنای واقعی کلمه تجهیز شود تا صنوف مزاحم در شهر به خروج از شهر تشویق شوند.

وی افزود: متأسفانه باید گفت نظام فعلی تعرفه گذاری ها با این سیاست مهم برای خروج صنوف مزاحم از شهر همخوانی ندارد و نیاز به توجه و اصلاح در این زمینه احساس می شود.

همچنین معاون خدمات شهری شهرداری قم در نشست امروز شورای اسلامی شهر قم و درباره این موضوع بیان کرد: خوشبختانه زیرساخت های شهرک صنوف قم به عنوان شهرک صنف ساختمان و مشاغل وابسته با همت برخی از صاحبان زمین در آن محدوده به وضعین نسبتا خوبی رسیده است، اما متأسفانه برخی دیگر از صاحبان زمین سهم خود را در تأمین زیرساخت های لازم پرداخت نکرده اند.

سید امیر سامع در ادامه تأکید کرد: بدون تردید عدم پرداخت سهم تأمین زیرساخت از سوی این افراد، هم به معنای ظلم به اشخاصی است که به موقع سهم خود را پرداخت کرده اند و هم به معنای احتمال کاهش خدمات رسانی در آن محدوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه گذاری ها باید مشوق خروج صنوف مزاحم از شهر باشد

تعرفه گذاری ها باید مشوق خروج صنوف مزاحم از شهر باشد