مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 11:052021-02-01سياسي

بررسی خاموشی های اخیر در دادگستری تهران


دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: با توجه به نارضایتی مردم از خاموشی های اخیر و با هدف پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی جلسه ای با حضور مسئولان انتظامی و شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در محل معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران برگزار شد.

- دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: با توجه به نارضایتی مردم از خاموشی های اخیر و با هدف پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی جلسه ای با حضور مسئولان انتظامی و شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در محل معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری کل استان تهران، علی دیزجی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران با اشاره به اتمام خاموشی شبانه و قطعی برق ظرف 10 روز آینده در این استان، عنوان کرد: از منظر پیشگیری و دیدگاه حقوقی و قانونی تاریکی و عدم روشنایی باعث افزایش وقوع برخی از جرایم از قبیل سرقت، حوادث ترافیکی و تصادفات شده که این عوامل منجر به افزایش ورود پرونده به محاکم قضایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور و با توجه به نارضایتی مردم از خاموشی های اخیر و با هدف پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی جلسه ای با حضور مسئولان انتظامی و شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در محل معاونت اجتماعی و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی خاموشی های اخیر در دادگستری تهران

بررسی خاموشی های اخیر در دادگستری تهران