مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 10:502021-02-01اقتصادي

ضرورت چابک سازی سازمان همیاری شهرداری های استان تهران


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: در زمینه پشتیبانی از قراردادها و طرح های عمرانی و خدماتی در شهرداری ها مطابق اساسنامه اقدام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا چراغعلی در جلسه با اعضای سازمان همیاری شهرداری های استان تهران با اشاره به مصوبات این جلسه اظهار داشت: با توجه به نیاز جدی شهرداری ها جهت به هنگام سازی و تبدیل ناوگان شهری مقرر شد که شهرداری ها نیازمندی های خود در این زمینه را اعلام کنند.

وی ادامه داد: در زمینه پشتیبانی از قراردادها و طرح های عمرانی و خدماتی در شهرداری ها مطابق اساسنامه نیز اقدام می شود، همچنین چابک سازی سازمان جزو مصوبات بود تا حذف نیروهای ناکارآمد و کم کیفیت صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران تأکید کرد: تعامل بیشتر اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل با سهامداران که شهرداری های استان تهران هستند مورد تاکید قرار گرفت.

چراغعلی تاکید کرد: حدود 15 شهرداری سهامدار در سازمان همیاری شهرداری ها نیستند که مطابق اساسنامه از آنها درخواست و مصوب شد که همکاری لازم را داشته باشند که این امر می تواند پشتوانه سازمان را بیشتر و اقدامات را به پیش ببرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت چابک سازی سازمان همیاری شهرداری های استان تهران

ضرورت چابک سازی سازمان همیاری شهرداری های استان تهران