مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 10:402021-02-01سياسي

اعلام برنامه های بسیج هنرمندان فارس/ برگزای نمایشگاه عکاسان خبری


برنامه های بسیج هنرمندان فارس به مناسبت فرارسیدن یوم الله دهه فجر در استان فارس اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمچنان شاهد ثمربخشی شجره طبیه جمهوری اسلامی در میهن عزیزمان و توسعه آن به دیگر کشورهای اسلامی هستیم.

وی با یادآوری آیاتی از قرآن کریم مبنی بر اهمیت تکریم شعائر الهی افزود: اگر ما برای بزرگداشت دهه فجر و مناسبت های انقلابی برنامه ریزی کرده و در آن شرکت می کنیم، ریشه در قرآن کریم دارد.

میکاییلی با اشاره به شعارهای انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی با شعارهایی شکل گرفته که توسط امام راحل مهندسی شده است و باید با همه توان و ظرفیت از این شعارها پاسداری کرد.

رییس سازمان بسیج هنرمندان فارس با تأکید بر اینکه دهه فجر باید با عظمت هرچه تمام تر برگزار شود، گفت: مراسم های این دهه باید با هیجان های عاطفی صحیح و با طراوت اجرا شوند چرا که در مکتب اسلام، احساسات، گریه و شادی، حب و بغض و عشق و نفرت جایگاه والای دارد.

وی همچنین به شرایط ایام دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: امسال، دومین دهه فجر بدون فرمانده بین المللی مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، در حالی برگزار می شود که جهادگران انقلابی در سراسر میهن، عطر مطهر مکتب سلیمانی را با اجرای رزمایش های همدلی و مقابله با کووید 19 معطر می گردانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های بسیج هنرمندان فارس/ برگزای نمایشگاه عکاسان خبری

اعلام برنامه های بسیج هنرمندان فارس/ برگزای نمایشگاه عکاسان خبری