مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 10:402021-02-01سياسي

رزمایش الی بیت المقدس 10 در 379 نقطه چهارمحال و بختیاری برگزار می شود


فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سراسر کشور رزمایش الی بیت المقدس 10 با محوریت سپاه قمربنی هاشم(ع) در 379 نقطه چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سراسر کشور رزمایش الی بیت المقدس 10 با محوریت سپاه قمربنی هاشم(ع) در 379 نقطه چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

سردار علی محمد اکبری 13 بهمن ماه در حاشیه برگزاری این رزمایش در استان اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور رزمایش الی بیت المقدس 10 بسیج با شعار پای کار انقلاب ایستاده ایم همزمان با دهه فجر از 12 بهمن تا 22 بهمن ماه در 379 نقطه سراسر استان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را تحقق فرمان مقام معظم رهبری با محور قرار دادن پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات و به کارگیری تمامی ظرفیت ‎های موجود در رده های بسیج، دستگاه ها و نهادها، اقشار و تشکل ها به منظور خدمت رسانی به آحاد جامعه و ارتقای امنیت پایدار در محلات دانست.

اکبری بیان کرد: شامگاه یادیاران، تداوم کمک مؤمنانه و طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گشت های رضویون و برپایی تورهای ایست و بازرسی از برنامه های این رزمایش سراسری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش الی بیت المقدس 10 در 379 نقطه چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

رزمایش الی بیت المقدس 10 در 379 نقطه چهارمحال و بختیاری برگزار می شود