مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 10:202021-02-01ورزشي

300 جانباز ورزشکار در شاهرود تحت پوشش بیمه قرار گرفتند


سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهرود با بیان اینکه 300 جانباز ورزشکار در این شهرستان تحت پوشش بیمه قرار گرفتند، گفت: شرایط ورزش این قشر در سال های اخیر تسهیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جلالی ظهر دوشنبه در نشست شورای ورزش همگانی شاهرود به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه 300 ورزشکار جانباز در این شهرستان تحت پوشش بیمه، هستند، بیان کرد: در سال های اخیر خوشبختانه شرایط ورزش این قشر به خوبی تسهیل شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون جانبازان ورزشکار شهرستان در رشته های مختلف ورزشی فعالیت دارند، افزود: این 300 جانباز شاهرودی در سالن ورزشی جانبازان و معلولان فعالیت ورزشی شأن را انجام می دهند، سهم جانبازان و معلولان شاهرودی از ورزش استان سمنان سرپرست ورزش و جوانان شاهرود با بیان اینکه 58 درصد جانبازان استان سمنان در شاهرود هستند، تاکید کرد: 40 درصد معلولان استان سمنان شاهرودی هستند و این امر نشان می دهد که معلولان و جانبازان این شهرستان نقش خوبی از ورزش استان سمنان دارند.

جلالی با بیان اینکه جانبازان و معلولان شهرستان شاهرود در 13 رشته ورزشی فعالیت دارند، ابراز کرد: موفقیت های خوبی در ورزش جانبازان و معلولان شهرستان شاهرود به خصوص در رشته هایی مانند تیراندازی در سال های اخیر به دست آمده که نشان از توانمندی های این حوزه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 جانباز ورزشکار در شاهرود تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

300 جانباز ورزشکار در شاهرود تحت پوشش بیمه قرار گرفتند