مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 10:152021-02-01پزشكي

درمان 93 هزار بیمار کرونایی در بیمارستان های تأمین اجتماعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، همه ساله سازمان تأمین اجتماعی مهمترین اقدامات در حوزه های مختلف را به اطلاع بیمه شدگان، - سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد درمان بیش از 93 هزار بیمار کرونایی از جمله اقدامات معاونت درمان تامین اجتماعی در سال جاری بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، همه ساله سازمان تأمین اجتماعی مهمترین اقدامات در حوزه های مختلف را به اطلاع بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان گرامی می رساند.

در این گزارش به مهمترین عملکرد سازمان تأمین اجتماعی در حوزه درمان در 9 ماه منتهی به آذر سال جاری می پردازیم.

توسعه فن آوری اطلاعات در راستای تسهیل و روان سازی فعالیت های مرتبط با ذینفعان نظیر برنامه نسخه الکترونیک، تدوین ضابطه مدیریت تعارض منافع در بخش درمان و ارسال به مبادی ذی ربط به منظور اخذ تأیید، مدیریت بحران و برنامه ریزی جهت مقابله با اپیدمی ویروس کرونا در بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی را می توان از مهم ترین این اقدامات برشمرد.

همچنین، در 6 ماهه سال جاری تعداد 378 مرکز درمانی ملکی شامل 70 بیمارستان، 5 مرکز جراحی محدود، 5 مرکز دندانپزشکی مستقل، 83 پلی کلینیک تخصصی، 121 درمانگاه تخصصی، یک مرکز طب سالمندان و 90 درمانگاه عمومی به جمعیت بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان 93 هزار بیمار کرونایی در بیمارستان های تأمین اجتماعی

درمان 93 هزار بیمار کرونایی در بیمارستان های تأمین اجتماعی