مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 10:052021-02-01سياسي

افتتاح 14 واحد تولیدی در قرچک و اشتغالزایی 355 نفر در دهه فجر


فرماندار شهرستان قرچک از افتتاح 14 واحد تولیدی در شهرک صنعتی با اشتغال زایی 355 نفری در ایام الله دهه فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خودکفایی کشور از لحاظ اقتصاد و معیشت مردم، در سال های انقلاب شکوهمند اسلامی همواره مورد توجه جدی و تأکید امام راحل و مقام معظم رهبری بوده و است.

وی گفت: در سال های اخیر نیز تصریح مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و خودکفایی و تسهیل معیشت مردم، نمود بیشتر و بهتری داشته است و به همین دلیل در ایام الله دهه فجر امسال، 14 واحد تولیدی شهرستان، واقع در شهرک صنعتی قرچک به بهره برداری می رسد.

فرماندار شهرستان قرچک یادآور شد: تولیدی های روغن کنجد ارگانیک، گلدوزی پوشاک، گان و ماسک، پوشاک، میوه و سبزی و پوشاک کش باف هرکدام با اشتغال زایی 20 نفر افتتاح خواهند شد.

خطیبی ادامه داد: تولیدی انواع قطعات پی وی سی و یو پی وی سی، تولیدی های انواع جوراب کش باف، پوشاک کودک و انواع ابر و اسفنج هرکدام با اشتغال زایی 10 نفر از واحدهای دیگری هستند که در این ایام به بهره برداری خواهند رسید.

وی بیان کرد: تولیدی های زیره کفش، انواع جوراب غیر کش باف و روکش اتومبیل هرکدام با اشتغال زایی 5 نفر در دهه فجر 99 افتتاح خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 14 واحد تولیدی در قرچک و اشتغالزایی 355 نفر در دهه فجر

افتتاح 14 واحد تولیدی در قرچک و اشتغالزایی 355 نفر در دهه فجر