مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 09:552021-02-01اقتصادي

شیرینی فجر چهل و سوم در کام دانش آموزان/افتتاح 23 مدرسه


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی از افتتاح 27 پروژه نوسازی و تجهیز مدارس طی بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد 23 پروژه افتتاح مدارس است.

- محمود چاوشان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در بهمن ماه سال جاری به برکت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نوسازی و تجهیز مدارس 27 پروژه در خراسان جنوبی افتتاح می کند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مجموع این پروژه ها 23 هزار و 815 متر مربع زیربنا دارد، بیان کرد: مجموع اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها نیز 85 میلیارد تومان است.

چاوشان افزود: از این 27 پروژه تعداد 23 پروژه مدرسه با 157 کلاس درس است که 14 تای آن شهری و 9 مدرسه دیگر نیز روستایی است.

وی با بیان اینکه در بهمن ماه چهار سالن ورزشی نیز در خراسان جنوبی افتتاح می شود، گفت: یک سالن ورزشی شهری و سه سالن ورزشی دیگر نیز در روستاهای استان افتتاح می شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی از پروژه های مهم ما برای افتتاح در بهمن ماه سال جاری پروژه حیات طیبه است، اظهار کرد: این پروژه به احتمال زیاد با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح می شود.

چاوشان بیان کرد: مجتمع حیات طیبه با 10 هزار و 263 مترمربع و اعتباری در حدود 40 میلیارد تومان آماده افتتاح و بهره برداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرینی فجر چهل و سوم در کام دانش آموزان/افتتاح 23 مدرسه

شیرینی فجر چهل و سوم در کام دانش آموزان/افتتاح 23 مدرسه