مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 09:452021-02-01سياسي

توسعه مشارکت عمومی از جمله اهداف شورای آموزش و پرورش است


نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس گفت: ضرورت توجه جدی به سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه الزامی است.

- ایسنا/تهران نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس گفت: ضرورت توجه جدی به سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه الزامی است.

حسین نوش آبادی ظهر دوشنبه 13 بهمن ماه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: بار اصلی امر تعلیم و تربیت بر دوش اولیای آموزش و پرورش است که امیدواریم با هموار شدن بستر حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس شاهد نشاط و تلاش بیشتر دست اندرکاران این حوزه باشیم.

وی ادامه داد: یکی از مترقی ترین، موثرترین و مفیدترین شوراها در کشور شورای آموزش و پرورش است که در سال 72 در مجلس تصویب شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: قانون شوراهای آموزش و پرورش دارای 32 ماده و 21 تبصره است که دست این شورا را برای تصمیم گیری های منطقه ای و استانی کاملا باز گذاشته است.

نوش آبادی خاطرنشان کرد: جایگاه شوراهای آموزش و پرورش بسیار غنی بوده و تصمیمات آن لازم الاجرا است.

این مقام مسئول تصریح کرد: اعضای این شورا متشکل از مسئولان ارشد از جمله فرماندار به عنوان بالاترین مسئول اجرایی شهرستان، امام جمعه، مدیریت شهری، مدیران سطوح اجرایی، نخبگان و مدیران خوشنام و خوش سابقه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مشارکت عمومی از جمله اهداف شورای آموزش و پرورش است

توسعه مشارکت عمومی از جمله اهداف شورای آموزش و پرورش است