مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 09:452021-02-01اجتماعي

افتتاح و بهره برداری از پاسگاه محیط بانی قم چقای در منطقه حفاظت شده بیجار


مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان، گفت: توجه و فرهنگ سازی در حوزه محیط زیست از سرمایه گذاری های ارزشمند و بی نظیر بوده که جزء زیرساخت توسعه هر کشوری محسوب است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان، گفت: توجه و فرهنگ سازی در حوزه محیط زیست از سرمایه گذاری های ارزشمند و بی نظیر بوده که جزء زیرساخت توسعه هر کشوری محسوب است.

فریبا رضایی در آیین بهرە برداری از پاسگاە محیط بانی قم چقای اظهار کرد: به منظور حفاظت و پاسداری از گونه های جانوری از دام سودجویان و شکارچیان غیر مجاز، سازمان حفاظت از محیط زیست با جذب نیروهای محیط بان و همیاران محیط زیست، این وظیفه مهم را برعهده دارد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست کردستان ادامه داد: پاسگاه محیط بانی روستای گردشگری قمچقای بعد از 20 سال از زمان احداث اولیه، با سرمایه گذاری خیرین شهرستان باسازی، نوسازی و تجهیز شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات عمرانی این پاسگاه از فصل پاییز آغاز شده بود؛ افزود: طرح نوسازی و تجهیز این پاسگاه در راستای ایجاد انگیزه و با توجه به غیر قابل سکونت بودن آن در دستور کار قرار گرفت و در کارنامه خدمات زیست محیطی واحدهای تولیدی مشارکت کننده لحاظ خواهد شد.

وی بیان کرد: سازمان حفاظت از محیط زیست آمادگی دارد با توجه تمایل بخش خصوصی، نسبت به ارائه مجوز قُرق اختصاصی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و بهره برداری از پاسگاه محیط بانی قم چقای در منطقه حفاظت شده بیجار

افتتاح و بهره برداری از پاسگاه محیط بانی قم چقای در منطقه حفاظت شده بیجار