مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 09:302021-02-01سياسي

سالم سازی و صیانت از جامعه بر همگان واجب است


یکی از مراجع تقلید در پاسخ به سوالاتی پیرامون خطرات فضای مجازی گفت:سالم سازی جامعه و صیانت آن از خطرات ضد اخلاق و ضد اعتقاد صحیح، بنحو واجب کفایی بر همگان واجب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله صافی گلپایگانی در پاسخ به سوالاتی پیرامون خطرات فضای مجازی گفت: سالم سازی جامعه و صیانت آن از خطرات ضد اخلاق و ضد اعتقاد صحیح، بنحو واجب کفایی بر همگان واجب است.

متن سوالات و فتوای آیت الله صافی گلپایگانی بدین شرح است: با عرض سلام 1- با توجه به ضرورت سالم سازی و حفظ امنیت همه جانبه فضای مجازی کشور و نیز حفظ حریم خصوصی آحاد جامعه و مقابله مؤثر با نفوذ و دست اندازی بیگانگان در عرصه فضای مجازی، از سال 1384 تصمیم گرفته شده است که شبکه ملی اطلاعات (اینترنت ملی) راه اندازی شود، متأسفانه بعد از گذشت 15 سال در سایه سهل انگاری مسئولین ذی ربط هنوز این شبکه راه اندازی نشده است، با توجه به وجود زیر ساخت آیا بر مسئولین ذی ربط واجب است برای تأمین امنیت اخلاقی و اطلاعاتی مردم هر چه سریع تر این شبکه را راه اندازی نمایند؟ 2- با توجه به اینکه شبکه های اجتماعی و پیام رسان های خارجی مضراتی از قبیل تهدید امنیت اخلاقی، امنیت اجتماعی و اطلاعاتی دارند: الف- آیا برای مقابله با این تهدیدات بر دولت مردان واجب است از پیام رسان های داخلی حمایت کنند و آنها را تقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالم سازی و صیانت از جامعه بر همگان واجب است

سالم سازی و صیانت از جامعه بر همگان واجب است