مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 09:252021-02-01اقتصادي

بیش از 64 هزار نفر برای مسکن ملی در فارس ثبت نام کردند


مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: در مجموع بالغ بر 64 هزار نفر در استان طی مراحل مختلف برای مسکن ملی ثبت نام کردند.

- جعفر زاهدی در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در تمامی مراحلی که نسبت به ثبت نام از افراد متقاضی در سطح استان فارس صورت گرفت بیش از 64 هزار نفر اقدام به ثبت نام کردند این در حالی است که 35 هزار نفر از این افراد واجد شرایط برای این طرح نبودند.

وی افزود: 29 هزارنفر در این طرح ها مشمول قانون شده و می توانستند مراحل بعدی ثبت نام را نیز انجام دهند که از این تعداد نیز 14 هزار نفر اقدام به ارائه شماره حساب کرده و 6 هزار نفر نیز واریز وجه داشتند.

زاهدی افزود: در مرحله اول و دوم متقاضیان می توانستند برای 26 شهرستان درخواست ارسال کنند که شهر صدرا نیز جزو این شهرستان ها بود اما در مرحله سوم و چهارم متقاضیان برای 18 شهرستان اقدام به ثبت درخواست برای مسکن ملی کردند.

وی افزود: در مرحله چهارم ثبت نام برای مسکن ملی شاهد بودیم که بالغ بر 12 هزار نفر در این طرح اقدام به ثبت نام کردند نه روند دریافت مجوزهای لازم برای این افراد و طی کردن مسیرهای قانونی در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس یادآور شد: واگذاری زمین در طرح ملی مسکن به گونه ای است که زمین ها که در شهرستان هایی که امکان افزایش سهم زمین وجود دارد به صورت گروهی به افراد واگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 64 هزار نفر برای مسکن ملی در فارس ثبت نام کردند

بیش از 64 هزار نفر برای مسکن ملی در فارس ثبت نام کردند