مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 09:202021-02-01اجتماعي

سالها انتظار برای انتقال صنوف در ایلام/ سلسله وعده هایی که عملی نمی شوند!


یکی از مشکلات شهری ایلام فعالیت صنوف مختلف مزاحم و آلاینده است که علاوه بر آلایندگی های صوتی و آشفتگی بصری، باعث بروز ترافیک در برخی از معابر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان می شود.

صنوف آلاینده مزاحم شهری شامل مصالح فروشان، نمایشگاه اتومبیل، تعمیرکاران، فلزکاران و درودگران است که طبق مقررات باید نسبت به انتقال اینگونه صنف ها به مکان مناسب اقدام شود.

حجم بالای آلودگی صوتی در دهه اخیر باعث شد که مدیران امور شهری و مسوولان مربوطه، به فکر احداث شهرک جهت انتقال صنوف آلاینده باشند تا علاوه بر کاستن از بار آلودگی شهر، قدمی در جهت زیباسازی آن نیز بردارند.

وعده ای که 30 ماه پیش داده شد بیش از 30 ماه از صحبت های احمد کرمی معاون عمرانی استاندار مبنی بر اینکه انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر و ساماندهی آنان از نیازهای شهر ایلام خواهد بود و برای آن برنامه ریزی های لازم انجام شده و به صورت تدریجی و جداگانه انجام می شود، گذشته است اما متاسفانه این گفته تنها در حد یک خبر باقی ماند.

انتقال صنوف آلاینده به حوالی روستای چشمه کبود همچنین چند ماه پس از صحبت های معاون استاندار بر اساس گفته حواسیان رییس اتاق اصناف ایلام بنا بوده 3 صنف نجاران، آلومینیوم کاران و جوشکاران در آینده نزدیک به حوالی چشمه کبود واقع در جاده ایلام- ملکشاهی منتقل شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالها انتظار برای انتقال صنوف در ایلام/ سلسله وعده هایی که عملی نمی شوند!

سالها انتظار برای انتقال صنوف در ایلام/ سلسله وعده هایی که عملی نمی شوند!