مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 09:002021-02-01فرهنگي

از برگزیدگان فراخوان تولید و نشر محتوا تقدیر می شود


از برگزیدگان فراخوان تولید و نشر محتوا با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهید فخری زاده در دهه فجر تقدیر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، تقدیر از برگزیدگان فراخوان تولید و نشر محتوا با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهید فخری زاده در دهه فجربرگزیدگان فراخوان مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی (مرکز سابق فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) برای تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی با موضوع ابعاد مختلف زندگی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید ابو مهدی المهندس و شهید دکتر محسن فخری زاده معرفی شدند و در دهه ی فجر از ایشان تقدیر خواهد شد.

در این فراخوان تولید کنندگان و ناشران محتوا طی روزهای شنبه 13 دی ماه مصادف با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس تا چهارشنبه 17 دی ماه مصادف با چهلمین روز شهادت دکتر محسن فخری زاده فرصت داشتند که در این پویش شرکت کنند.

در طول پویش، بیش از 1200 اثر فاخر در فرمت های مختلفی مانند عکس، فیلم، پوستر، نماهنگ، مستند ویدئویی، کلیپ، شعر و دکلمه، سرود، نقاشی و دل نوشته با موضوعات زیر شرکت کردند: 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برگزیدگان فراخوان تولید و نشر محتوا تقدیر می شود

از برگزیدگان فراخوان تولید و نشر محتوا تقدیر می شود