مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 08:502021-02-01ورزشي

آغاز فعالیت های کشتی با رعایت پروتکل های بهداشتی در کرمانشاه


دبیر کشتی هیأت استان کرمانشاه گفت: با ایجاد شرایط آبی در استان کرمانشاه می توانیم فعالیت های کشتی را با رعایت موارد و نکات بهداشتی از سر بگیریم.

- منصور کیانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: رشته کشتی تاکنون بدلیل قرنطینگی و محدودیت ها فعالیتی در سالن ها نداشته، اما بزودی تمرینات خود را با رعایت نکات بهداشتی آغاز می کند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط آبی در استان، پس از کسب اجازه از مسئولین مربوطه و ستاد کرونا برای شروع تمریناتمان در نظر داریم ورزشکاران روزی چهار ساعت را با شرایط ویژه، حفظ فاصله اجتماعی، تست کرونا و رعایت تمهیدات بهداشتی به فعالیت بپردازند.

دبیر هیأت استان کرمانشاه افزود: اعضای تیم برای شرکت در مسابقات تمرینات خود را به صورت تک نفره ادامه می دهند، اما نه آن صورت که همه بتوانند تمرین کنند.

وی در خصوص برنامه های آینده تیم، گفت: پس از بازگشایی، منتظر تقویم ورزشی سالانه فدراسیون خواهیم بود تا در سال جدید فعالیت ها را بر همین اساس برنامه ریزی کنیم.

کیانی در آخر با اشاره به مسابقات آلیش، گفت: طبق اطلاعیه فدراسیون مسابقات کشتی آلیش بانوان در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت های کشتی با رعایت پروتکل های بهداشتی در کرمانشاه

آغاز فعالیت های کشتی با رعایت پروتکل های بهداشتی در کرمانشاه