مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 08:302021-02-01سياسي

برخورد قاطع با هنجارشکنان


دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای مرحله پنجم طرح امنیت اجتماعی با حضور مقتدرانه پلیس و با همراهی ارزشمند پرسنل تعزیرات حکومتی و بازرسان شبکه بهداشت در شهرستان بویراحمد خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای مرحله پنجم طرح امنیت اجتماعی با حضور مقتدرانه پلیس و با همراهی ارزشمند پرسنل تعزیرات حکومتی و بازرسان شبکه بهداشت در شهرستان بویراحمد خبر داد.

سید علی ملک حسینی با بیان تاثیرگذاری بسیار مطلوب چهار مرحله اجرایی سابق طرح امنیت اجتماعی، گفت: در چهار مرحله سابق این طرح با اخلالگران نظم اجتماعی و برهم زنندگان آرامش عمومی و بهداشت جسمی و روانی جامعه، برخورد قاطع و قانونی شد.

وی افزود: اعلام حمایت و رضایت گسترده عموم مردم و قدردانی این مردم فهیم و ارزشمند از اجرای این طرح و درخواست مکرر به استمرار طرح، موجب افزایش انگیزه مجموعه قضایی در ادامه این طرح شده است.

سید علی ملک حسینی با اعلام اینکه، پس از آسیب شناسی علمی و قضایی، دادسرای مرکز استان، برنامه جامع و مدون طرح امنیت اجتماعی را تهیه و تنظیم نمود و اظهارکرد: طرح امنیت اجتماعی در مرحله اجرا با حضور ویژه معاون دادستان مرکز استان جناب مسعودی کوشک در مرحله عملی و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با هنجارشکنان

برخورد قاطع با هنجارشکنان