مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 07:552021-02-01ورزشي

دستگاه قضایی با قانون شکنان انتخابات فوتبال برخورد می کند؟


رد صلاحیت برخی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال آن هم بر اساس روندی قانونی و در مقابل مقاومت این افراد در اجرای یک پرسه قانونی، ضرورت برخورد قاطع با متخلفان و قانون شکنان در فوتبال را از سوی قوه قضاییه بیش از پیش پررنگ تر کرده است.

- رد صلاحیت برخی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال آن هم بر اساس روندی قانونی و در مقابل مقاومت این افراد در اجرای یک پرسه قانونی، ضرورت برخورد قاطع با متخلفان و قانون شکنان در فوتبال را از سوی قوه قضاییه بیش از پیش پررنگ تر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدراسیون فوتبال به طور رسمی از تایید 81 نفر و رد صلاحیت 10 نفر در انتخابات این فدراسیون خبر داده است.

به نظر می رسد عده ای در فدراسیون در برابر رد صلاحیت برخی از کاندیداها مقاومت می کنند، افرادی که همچنان فرصت تجدیدنظرخواهی دارند و به گفته مسوول حراست فدراسیون فوتبال رد صلاحیت این نفرات ربطی به پرونده ویلموتس ندارد و افراد رد صلاحیت شده دارای پرونده های جاری قضایی در محاکم کیفری هستند.

اخیرا تحرکاتی با هدف قانون شکنی از سوی برخی افراد در مجموعه فدراسیون فوتبال صورت گرفته که نتیجه آن می تواند برای آینده فوتبال ایران خطری بزرگ تلقی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی با قانون شکنان انتخابات فوتبال برخورد می کند؟

دستگاه قضایی با قانون شکنان انتخابات فوتبال برخورد می کند؟