مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 07:252021-02-01سياسي

ساعدی: حق آلایندگی شرکت به مردم دشت آزادگان پرداخت نمی شود


نماینده مردم هویزه و دشت آزادگان در مجلس گفت: با وجود آنکه بیشتر فعالیت های نفتی شرکت اروندان در منطقه هویزه و دشت آزادگان متمرکز شده است، هیچ حق آلاینده ای به مردم این منطقه پرداخت نمی شود و این حق به مناطق دیگر تخصیص می یابد.

- قاسم ساعدی نماینده مردم هویزه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مشکل آلایندگی و عدم پرداخت حق آلایندگی به حوزه انتخابیه خود گفت: حق آلایندگی شرکت اروندان که در منطقه غرب کارون یعنی هویزه و دشت آزادگان قرار دارد به اهواز و خرمشهر داده می شود اما مردم دشت آزادگان از این حق محروم هستند.

ساعدی خاطرنشان کرد: 80 درصد حوزه فعالیت شرکت اروندان در هویزه  دشت آزادگان متمرکز شده اما مردم این منطقه از حق آلایندگی این شرکت نفتی و گازی محروم هستند.

   وی افزود: متأسفانه این موضوع اجحاف در حق مردم این منطقه است.

طبق اعلام محیط زیست و مسئولین استانی در سه روز از هفته گذشته دشت آزادگان به عنوان آلوده ترین شهر استان معرفی شده است، سؤال اینجا است جز بحث نفت چه آلایندگی دیگری در دشت آزادگان وجود دارد؟ نماینده مردم هویزه و دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: محیط زیست خود این مسئله را عنوان می کند و با همین سازمان و تقسیم حق آلایندگی را در این باره لحاظ نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعدی: حق آلایندگی شرکت به مردم دشت آزادگان پرداخت نمی شود

ساعدی: حق آلایندگی شرکت به مردم دشت آزادگان پرداخت نمی شود