مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 07:152021-02-01دانش

صندلی های خالی آموزشگاه های آزاد فنی وحرفه ای


رییس کانون آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: اگر در گذشته حرف از صندلی های خالی می زدیم، الان باید بگویم اصلا صندلی پُری در این آموزشگاه ها نداریم و همه صندلی ها خالی هستند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کانون آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: اگر در گذشته حرف از صندلی های خالی می زدیم، الان باید بگویم اصلا صندلی پُری در این آموزشگاه ها نداریم و همه صندلی ها خالی هستند.

فرهاد جامه شورانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حال و روز ناخوش آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای، اظهار کرد: چیزی از آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای باقی نمانده و این آموزشگاه ها شدیدا با کمبود مهارت آموز مواجه شده اند.

جامه شورانی با اشاره به ظلم هایی که به آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای می شود، گفت: سازمان فنی و حرفه ای بعضا به سازمانهای نیمه دولتی و به اصطلاح خصولتی ها مثل اصناف، اتحادیه ها و.

مجوزهایی را برای ارائه آموزش های فنی وحرفه ای می دهد که این مجوزها علاوه بر اینکه آموزشگاه های آزاد را از کارآموزهای ارجاعی این سازمان ها محروم می کند و در خالی تر شدن صندلی آموزشگاه های آزاد بی تاثیر نیست، به دلیل عدم توان این بخش ها در ارائه آموزش های مهارتی باکیفیت، معمولا آموزش های لازم به این افراد داده نمی شود و نه آن صنف می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندلی های خالی آموزشگاه های آزاد فنی وحرفه ای

صندلی های خالی آموزشگاه های آزاد فنی وحرفه ای