مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 07:052021-02-01اجتماعي

پیمانکاران شهرداری آموزش تخصصی فرا می گیرند


کاربردی شهرداری تهران از ارائه آموزش تخصصی به پیمانکاران شهرداری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، روح الله علیخان گرگانی درباره آموزش تخصصی به پیمانکاران اظهار داشت: تفاهم نامه سه جانبه بین مؤسسه آموزش عالی علمی-کاربردی شهرداری تهران، معاونت فنی و عمرانی و معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران به منظور گسترش همکاری های آموزشی و پژوهشی و ارتقاء سطح علمی کارکنان حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران با رویکرد ایجاد وحدت رویه در اجرای بهینه پروژه های عمرانی مابین کارفرما، مشاورین و پیمانکاران، منعقد شد.

وی با اشاره به انعقاد این تفاهم نامه سه جانبه گفت: تمامی اقدامات آموزشی این تفاهم نامه در سه سطح آموزش ضمن خدمت کارکنان معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، آموزش پیمانکاران و مشاورین این معاونت و دوره های آموزش آزاد انجام می شود.

گرگانی، آموزش نیروی انسانی متخصص معاونت فنی و عمرانی را از جمله موضوعات این تفاهم نامه دانست و گفت: این برنامه در قالب دوره های آموزشی و مقاطع مختلف تحصیلی در مراکز آموزشی مؤسسه اجرا خواهد شد.

همچنین در راستای افزایش توان علمی و بهره وری نیروی انسانی این معاونت در قالب ارتقاء سطح مدارک علمی پرسنل توسط مراکز آموزش علمی ـ کاربردی مؤسسه صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمانکاران شهرداری آموزش تخصصی فرا می گیرند

پیمانکاران شهرداری آموزش تخصصی فرا می گیرند