مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 06:452021-02-01اجتماعي

تالاب های استان بوشهر حفاظت شوند/ لزوم جلوگیری از تخریب و آلودگی


معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: باید از همه ظرفیت ها برای حفظ تالاب های استان بوشهر استفاده کرده و از تخریب آن جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد ستوده صبح دوشنبه در نشست کارگروه حفاظت تالاب های استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه محیط زیست دارای ظرفیت های بسیار خوبی است که باید در راستای حفاظت و حراست از آن تلاش جدی صورت گیرد.

وی با گرامیداشت روز جهانی تالاب ها خاطرنشان کرد: تالاب ها از حساس ترین مناطق زیست محیطی هستند که تنوع زیستی بالایی داشته و بباید در راستای حفظ آنها از همه توان استفاده شود.

معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: حفاظت از تالاب ها بسیار مهم بوده و باید از این میراث های طبیعی حفاظت شود و باید تصمیم گیری ها با در نظر گرفتن حفاظت از این تالاب ها و جلوگیری از تخریب و آلودگی آنها باشد.

تدوین طرح مدیریت زیست بومی تالاب ها مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر نیز در این نشست ضمن گرامیداشت روز جهانی تالاب ها گفت: تالاب ها از اکوسیستم های حساس و ارزشمند بوده که کارکردهای مطلوبی فراوانی دارند.

فرهاد قلی نژاد خاطرنشان کرد: به دلیل غنا و تنوع زیستی تالاب ها، حفاظت از این اکوسیستم ها ضروری است و قانون حفاظت و احیای تالاب ها در زمینه حفاظت از تالاب ها تصویب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالاب های استان بوشهر حفاظت شوند/ لزوم جلوگیری از تخریب و آلودگی

تالاب های استان بوشهر حفاظت شوند/ لزوم جلوگیری از تخریب و آلودگی