مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 06:402021-02-01اقتصادي

سونامی افزایش قیمت مصالح ساختمانی/ سیمان پاکتی 40 هزار تومان


دبیر کانون سراسری انبوه سازان کشور گفت: کارخانه های تولید سیمان به بهانه های واهی، از مدار تولید خارج شده اند و بعضی دیگر از این کارخانجات نیز به صادرات سیمان به کشورهای دیگر پرداخته اند که این مساله، باعث افزایش قیمت سیمان در بازار به هر پاکت 40 هزار تومان در مدت یک هفته رسیده است.

فرشید پورحاجت در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای امسال با یک وزارت صمت بدون وزیر مواجه بودیم که تبعات سنگین این موضوع برای کشور خسارت های فراوانی ایجاد کرد.

وی ادامه داد: با آمدن وزیر جدید به وزارت صنعت، معدن و تجارت به نظر می رسید که دریای پرتلاطم حوزه صنعت کشور به آرامش برسد اما این اتفاق رخ نداد و علی رغم شروع به کار چند ماهه وزیر جدید، متاسفانه مشاهده می شود که برنامه هایی که مرتبط با صنعت احداث در کشور بوده اند؛ به خروجی مثبتی نرسیده اند.

رییس انجمن انبوه سازان خوزستان در خصوص وضعیت قیمت مصالح ساختمانی گفت: با یک سونامی وحشتناک افزایش قیمت در مصالح ساختمانی روبه رو بوده ایم و علی رغم اظهارات ما در خصوص وجود رانت در صنعت فولاد، جلوی این رانت ها گرفته نشده است.

پورحاجت تصریح کرد: بنده به اقتصاد آزاد اعتقاد کامل دارم اما قضیه ای که در کشور رخ داده است یک اقتصاد آزاد نیست و بخشی از اقتصاد تولیدی را آلوده به رانت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سونامی افزایش قیمت مصالح ساختمانی/ سیمان پاکتی 40 هزار تومان

سونامی افزایش قیمت مصالح ساختمانی/ سیمان پاکتی 40 هزار تومان