مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 06:352021-02-01سياسي

روحانی: امام قدرت اصلی را قدرت مردم می دانست


تا زمانی که با کلام و منطق نطق امام خمینی (ره) در 12 بهمن 57 در تماس بوده و مجری آن باشیم همچنان پیروز خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور امروز (دوشنبه 13 بهمن ماه 99) در مراسم تجدید میثاق هیات دولت با آرمان های امام (ره) راحل اظهار داشت: خدا را شاکریم که برای هشتمین بار در هشتمین سال دولت تدبیر و امید هیات دولت به تجدید میثاق با امام (ره) راحل آمده است.

وی افزود: امسال به دلیل اینکه این ایام مصادف با میلاد با سعادت دخت پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) حضرت زهرای مرضیه (س) است، دهه فجر انقلاب رنگ و بوی دیگری دارد.

رییس جمهور تصریح کرد: امام (ره) عزیز و بزرگ ما در طول نهضت اسلامی و انقلاب اسلامی درس ها و راه های بسیار ارزشمندی را به ما جامعه ایران و جامعه اسلامی آموخت.

روحانی گفت: در اکثر نهضت ها و انقلاب ها معمولا رهبرانی یا به احزاب سیاسی و یا به قدرت های نظامی تکیه می کنند؛ قدرت نظامی چریکی را تشکیل می دهند و یا با قدرت های خارجی که مخالف حکومت قبلی هستند تماس برقرار می کنند تا بتوانند به پیروزی برسند.

وی گفت: امام (ره) هیچ یک از این راه ها را برنگزید؛ چراکه امام (ره) قدرت اصلی را قدرت مردم می دانست و آنچه تلاش می کرد آن بود که اذهان و افکار مردم برای آن مسیر و راهی که امام (ره) برای انقلاب انتخاب کرده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: امام قدرت اصلی را قدرت مردم می دانست

روحانی: امام قدرت اصلی را قدرت مردم می دانست