مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 06:202021-02-01ورزشي

مربی تراکتور خبر داد: از داور بازی با آلومینیوم شکایت می کنیم


باشگاه نامه ای را در خصوص داوری بازی با آلومینیوم تنظیم کرده است که امروز به فدراسیون فوتبال ارسال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود شجاعی پیرامون زیاد شدن اعتراضات به داوری در لیگ برتر اظهار داشت: این اعتراضات تنها شامل تیم تراکتور و بنده نمی شود و در هفته گذشته خودتان مشاهده کردید که پیروز قربانی چگونه به نحوه داوری ها تاخت و سایر مربیان نیز از داوری ها گله مند بودند.

این نکته را هم یادآور شوم که اصلا بابت باخت روز شنبه به آلومینیوم گلایه ای ندارم زیرا به زعم آمار و ارقام تیم برتر میدان بودیم و اگر حتی یک سوم موقعیت هایمان تبدیل به گل می شد با اختلاف 2 گل آلومینیوم را شکست می دادیم.

شجاعی تصریح کرد: داوران هم همانند سایر انسان ها جایزالخطا هستند ولی گاهی اوقات اشتباهاتی را رقم می زنند که شبهه برانگیز است و مشخص است که قصد و قرضی در آن وجود دارد.

اگر شما به عنوان رسانه و یا یک هوادار فوتبال کمی با فوتبال و قوانین آن آشنا باشید می دانید وقتی دروازه بان توپ را بر می دارد و مجددا آن را به روی زمین می اندازد اگر مجدد توپ را با دست لمس کند این خطای آشکار است و باید خطا در محوطه هجده قدم گرفته شود در حالی که این اتفاق در بازی با آلومینیوم افتاد و داور بازی بدون توجه به قوانین از اعلام خطا چشم پوشی کرد که تعجب همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی تراکتور خبر داد: از داور بازی با آلومینیوم شکایت می کنیم

مربی تراکتور خبر داد: از داور بازی با آلومینیوم شکایت می کنیم