مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 06:052021-02-01سياسي

برگزاری 665 ویژه برنامه دهه فجر در سنندج


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج از برگزاری 665 برنامه در سطح پایگاه ها، حوزه ها وکانون های این ناحیه در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن عسکری صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در سنندج اظهار کرد: در طول ایام دهه مبارکه فجر 665 برنامه را در سطح پایگاه ها، حوزه ها و کانون ها برگزار خواهیم کرد که 29 عنوان برنامه در فضای حقیقی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و12 عنوان در فضای مجازی برگزار می شود.

وی اعلام کرد: در مجموع 24 برنامه شاخص شامل نشست های روشنگری، ویژه برنامه های دهه فجر، یادواره شهدا، تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا و سرکشی از خانواده شهدا، افتتاح منازل محرومین، افتتاح پروژه های طرح تکریم در حاشیه شهر سنندج از جمله آسفالت و بهسازی معابر، نصب شهربازی در پارک های محلات حاشیه نشین، افتتاح بخش الحاقی در یک واحد مدرسه، مرمت خانه های تحت پوشش بهزیستی و توزیع نان صلواتی خواهیم داشت.

عسکری افزود: غبارروبی مزار شهدا، برگزاری کارگاه های پیشگیری از اعتیاد و سایر آسیب های اجتماعی، حضور سازمان یافته در نماز جمعه، برگزاری جشن میلاد کوثر و ایستگاه صلواتی به مناسبت روز زن، رژه خودرویی در روز 22 بهمن از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 665 ویژه برنامه دهه فجر در سنندج

برگزاری 665 ویژه برنامه دهه فجر در سنندج