مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 04:552021-02-01ورزشي

پرسپولیس بی پول شد؛ فسخ قرارداد با کارگزار خواست


باشگاه پرسپولیس با وجود دریافت تمام و کمال پول قرارداد سال جاری خود از کارگزار برند خود خواهان اتمام قرارداد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نامه ای رسمی خواهان فسخ قرارداد با کارگزار رسمی برند سرخپوشان شد تا این باشگاه بار دیگر با جدالی دوباره بر س انتخاب حامیان مالی روبرو شود.

کارگزار برند باشگاه پرسپولیس که از اواسط فصل گذشته با این مجموعه قراردادی را تحت عنوان درآمدزایی در دوران مدیرعاملی محمدحسن انصاریفرد منعقد کرده بود پس از رفتن وی با چالش در ادامه همکاری روبرو شد.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از کش و قوس فراوان تن به ادامه همکاری با این کارگزاری طبق الحاقیه جدید که در آن مبلغ 110 میلیارد تومان به عنوان کف قرارداد در هر سال در نظر گرفته شده بود داد تا مهرداد هاشمی عضو وقت هیات مدیره به دلیل مخالفت جدی با آن تن به استعفا دهد.

با این حال مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس به همکاری با این مجموعه ادامه داد تا بتواند مشکلات مالی گذشته سرخ ها را با پرداخت تمام و کمال مطالبات بازیکنان در زمستان سال گذشته حل و فصل کند.

وی در ادامه توانست با استفاده از همین منبع مالی، طلب سنگین یک میلیون و 113 هزار یورویی برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پیشین این تیم را پرداخت کند تا سرخ ها مدت کوتاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس بی پول شد؛ فسخ قرارداد با کارگزار خواست

پرسپولیس بی پول شد؛ فسخ قرارداد با کارگزار خواست