مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 04:352021-02-01اجتماعي

معماری سنتی در اصفهان احیا می شود


معاونت مدیرکل در امور مراکز سازمان آموزش فنی و حرفه ای اصفهان گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور متولی احیای معماری سنتی در استان اصفهان شده است.

- محمدرضا مصلحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه فنی و حرفه ای متولی آموزش های مهارتی است، اظهار داشت: فنی و حرفه ای برای اشتغال آموزش می دهد تا امنیت شغلی برای نیروی کار متخصص ایجاد شود و نیروی کار متخصص با امنیت جانی و شغلی بتواند در محل کار حاضر شود و علاوه بر اینکه خدمات می دهد، خدمات هم بگیرد.

معاونت مدیرکل در امور مراکز سازمان آموزش فنی و حرفه ای اصفهان با بیان اینکه فنی و حرفه ای در بخش صنایع ساختمان در 16 رشته آموزشی آزمون برگزار می کند، افزود: در بخش صنایع ساختمان از سال 91 تا 9 ماهه سال جاری 197 هزار و 110 نفر در آزمون صنعت ساختمان برای اخذ پروانه مهارت شرکت کردند که از این تعداد 61 هزار 678 نفر در سطح استان اصفهان قبول شده اند و تعداد گواهی نامه هایی که از سال 88 تاکنون صادر شده 131 هزار و 752 مورد بوده است.

وی با بیان اینکه در شهرضا تعداد شرکت کنندگان در 16 رشته ساختمان از ابتدای سال 91 تا 9 ماهه سال 99، 3 هزار و 287 نفر بوده که از این تعداد 2 هزار و 907 نفر قبول شده اند، بیان کرد: با توجه به آمار شهرستان شهرضا در صنعت ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معماری سنتی در اصفهان احیا می شود

معماری سنتی در اصفهان احیا می شود