مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 04:352021-02-01اقتصادي

گزارشی از مرندیز؛ روستای «دار و قالی» خراسان رضوی


پایان سال 99، آخرین سال اجرای برنامه ششم توسعه کشور است، برنامه ای که بر اساس بند الف ماده 27 این برنامه، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مکلف شده که برای 5000 روستا در کشور برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی تهیه کند که سهم استان خراسان رضوی از این تعداد 1645 روستا است.

- ایسنا/خراسان رضوی پایان سال 99، آخرین سال اجرای برنامه ششم توسعه کشور است، برنامه ای که بر اساس بند الف ماده 27 این برنامه، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مکلف شده که برای 5000 روستا در کشور برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی تهیه کند که سهم استان خراسان رضوی از این تعداد 1645 روستا است.

اما آنچه که طی سال های 96 تا 98 و تا قبل از فاز چهارم این طرح در استان انجام شد مطالعه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی 1365 روستا بود که در فاز چهارم طرح در سال جاری 377 روستای دیگر نیز دارای توسعه اقتصادی و اشتغالزایی خواهند شد، یعنی به عبارتی تا پایان برنامه ششم توسعه، برای 1742 روستا در استان این سند تظیم خواهد شد.

از جمله اهداف برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی در کشور، شناخت علمی و تحلیل راهبردی مزیت ها، توانمندی ها و تنگناهای اساسی توسعه اقتصادی و اشتغال زایی در روستاهای هدف، ایجاد اشتغال پایدار و رونق کسب و کار در روستاهای هدف، کاهش شکاف توسعه اقتصادی و تعادل بخشی روستایی –


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از مرندیز؛ روستای «دار و قالی» خراسان رضوی

گزارشی از مرندیز؛ روستای «دار و قالی» خراسان رضوی