مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 04:102021-02-01سياسي

اضافه شدن هزار میلیارد تومان به بودجه استان کردستان


نماینده مردم، سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای رفع محرومیت زدایی مجلس هزار میلیارد تومان را به بودجه استان کردستان اضافه کرد.

- نماینده مردم، سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی: اضافه شدن هزار میلیارد تومان به بودجه استان کردستان ایسنا/کردستان نماینده مردم، سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای رفع محرومیت زدایی مجلس هزار میلیارد تومان را به بودجه استان کردستان اضافه کرد.

سید مهدی فرشادان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه موتور توسعه اقتصادی و فرهنگی هر استانی بودجه است، اظهار کرد: افزایش و کاهش هر بودجه ای می تواند در روند توسعه هر استانی تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری های مستمر و مداوم خوشبختانه بودجه استان افزایش یافت، افزود: در مجلس شورای اسلامی تصویب شد که استان های کم توسعه یافته باید فاصله کمتری با استان های کم برخوردار داشته باشد که همین موضوع با آیتم های مختلفی ازجمله معکوس درآمد سرانه آن استان، نرخ بیکاری، وسعت، مساحت و غیره مدنظر قرار گرفت.

نماینده مردم، سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: اعمال کردن بودجه 1400 موجب شد که در کمیسیون تلفیق بودجه در راستای اعتبارات محرومیت زدایی بیش از هزار میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن هزار میلیارد تومان به بودجه استان کردستان

اضافه شدن هزار میلیارد تومان به بودجه استان کردستان