مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 21:402021-01-31سياسي

راه اندازه دو جزء مهم شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دو جزء مهم شبکه ملی اطلاعات را تا قبل از پایان سال راه اندازی می کنیم که شامل افتتاح مرکز امنیت یکپارچه و منطقه ویژه ارتباطات برای تعاملات بین المللی می شود.

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دو جزء مهم شبکه ملی اطلاعات را تا قبل از پایان سال راه اندازی می کنیم که شامل افتتاح مرکز امنیت یکپارچه و منطقه ویژه ارتباطات برای تعاملات بین المللی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در برنامه تلویزیونی تیتر امشب با اشاره به انتقادات از وزارت ارتباطات در اجرای مطالبات رهبری در حوزه اجزای شبکه ملی اطلاعات، اظهار کرد: اجزای شبکه ملی اطلاعات و ارتباطات و پیشرفت آن روشن است.

اشاره مقام معظم رهبری به نامه ای است که در دی ماه 1398 مکتوب شده که تعیین تکلیف کردند اختلاف در زیرساخت ها باید برطرف شود.

عقب ماندگی به آن بخش اشاره دارد که در حال پیگیری است.

سیاست های اصولی پهنای باند نیز در سند افق 1404 که در شورای عالی فضای مجازی تدوین شده، آمده است و مطابق با این سیاست ها، نسبت پهنای باند داخلی خدمات پایه فضای مجازی به پهنای باند خارجی باید 70 به 30 درصد باشد.

وی با بیان اینکه 80 درصد زیرساخت ارتباطی مستقر شده و ثمره استقرار زیرساخت های ارتباطی این شبکه، همین خدماتی است که استفاده می شود، ادامه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازه دو جزء مهم شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال

راه اندازه دو جزء مهم شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال