مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 21:052021-01-31فرهنگي

«مصلحت» و داستانی ملتهب از سال های اول پیروزی انقلاب


«حسین دارابی» در نخستین تجربه کارگردانی خود به سراغ سوژه ای حساس رفته و قرار است در این اثر داستانی ملتهب از سال های اول پیروزی انقلاب را به تصویر بکشد.

- خبرگزاری فارس- گروه سینما: سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به ثانیه شمار رسیده است، جشنواره ای که چند سالی می شود دیگر تنها بزرگان فیلمسازی در آن حضور ندارند و  آثار کارگردانان مطرح کشور در کنار نام فیلم اولی ها دیده می شود و مورد ارزیابی مخاطبان و داوران قرار می گیرد.

کارگردان جوانی که حالا دیگر پای خود را در بزرگ ترین رویداد سینمایی کشور محکم کرده اند و درخشش برخی از فیلم اولی ها در ادوار گذشته باعث شده تا بخش نمایش آثار مربوط به این کارگردان با استقبال قابل توجهی از مخاطبان همراه شود، تا جایی که می توان گفت در طول این سال ها همیشه یکی از آثار جنجالی جشنواره توسط همین کارگردانان جوان ساخته شده است، کارگردانانی که تجربه ثابت کرده بعد از حضور در جشنواره، توانسته اند در مسیر کاری خود پیشرفت های قابل توجهی هم کسب کنند.

اما نکته قابل تامل درباره فیلم اولی ها، نحوه ورودشان به عرصه فیلمسازی است.

علی غم اینکه در کشور ما نیز مانند عمده کشورهای دنیا، دانشگاه ها متولی آموزش به نسل جوان در حوزه های مختلف هستند اما در برخی رشته ها مانند فیلمسازی معطوف بودن صرف به فضای آکادمیک و تئور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مصلحت» و داستانی ملتهب از سال های اول پیروزی انقلاب

«مصلحت» و داستانی ملتهب از سال های اول پیروزی انقلاب