مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 20:002021-01-31سياسي

کارناوال مرگ در کیش!


امید حاجیلی، محسن ابراهیم زاده، رضا بهرام، مسعود صادقلو، حامد آهنگی، حسن ریوندی و .

چهره هایی هستند که در روزهای آتی برنامه کنسرت ها و طنز خود را در جزیره کیش چیده اند؛ - جی پلاس؛ از سرگیری فعالیت های موسیقایی که با زرد و آبی شدن برخی مناطق کشور و صدور مجوز برای چنین بخش های هنری، دوباره به جریان افتاده، نگرانی هایی را برای مردم محلی کیش به وجود آورده است.

وطن امروز نوشت: چراغ نخستین کنسرت پس از چندین ماه وقفه در برگزاری کنسرت زنده و حضوری به دلیل بحران کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی، توسط هوروش بند روشن شد.

این کنسرت چهارشنبه سی ام مهرماه در مجموعه آوای خلیج فارس جزیره کیش در آخرین دقیقه مانده به بامداد در ساعت 23:59 به صحنه رفت.

اما هنوز موتور کنسرت ها گرم نشده بود که به دلیل افزایش شمار مبتلایان به کرونا در کشور و رسیدن هشدار به جزیره کیش، این منطقه نیز تمام رویدادهای حضوری را بنا بر دستور ستاد کرونا تا اطلاع ثانوی متوقف کرد.

پس از کاهش آمار فوتی های روزانه و آبی شدن برخی مناطق، برپایی برنامه ها و کنسرت های موسیقی هم اکنون با منع قانونی مواجه نیست ولی حرکت به سمت مناطق کیش و .

در حالی اتفاق می افتد که طی روزهای اخیر این مناطق، شاهد حجم عجیب و آمار چند ده هزار نفری از ورود مسافران بوده و بارها چنین اتفاقی موجب حیرت و الب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارناوال مرگ در کیش!

کارناوال مرگ در کیش!