مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 19:552021-01-31سياسي

پویش کتابخوانی سلیمانی عزیز برندگانش را شناخت


دبیر اجرایی پویش مطالعاتی سلیمانی عزیز با اشاره به برگزاری اختتامیه پویش مطالعاتی کتاب سلیمانی عزیز گفت: 6700 نفر در این پویش شرکت کردند که از این تعداد شرکت کننده حدود 2 هزار نفر پاسخ کاملاً صحیح داده بودند.

- ایسنا/قم دبیر اجرایی پویش مطالعاتی سلیمانی عزیز با اشاره به برگزاری اختتامیه پویش مطالعاتی کتاب سلیمانی عزیز گفت: 6700 نفر در این پویش شرکت کردند که از این تعداد شرکت کننده حدود 2 هزار نفر پاسخ کاملاً صحیح داده بودند.

حجت الاسلام محسن کتابی در گفت وگو با ایسنا، اظهار داشت: مراسم اختتامیه و قرعه کشی برگزیدگان پویش مطالعاتی کتاب سلیمانی عزیز هم زمان با چهل و دومین فجر انقلاب در حسینیه قرارگاه 313 مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

وی افزود: مدیرعامل و عوامل اجرایی انتشارات حماسه یاران و همچنین نمایندگان سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم (به عنوان حامی مالی پویش) و تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده های ایثارگران در این مراسم حضور داشتند.

دبیر اجرایی پویش مطالعاتی سلیمانی عزیز بابیان اینکه 6700 نفر در این پویش شرکت کردند، گفت: از این تعداد شرکت کننده حدود 2 هزار نفر پاسخ کاملاً صحیح داده بودند که قرعه کشی از بین این عزیزان انجام شد، البته به تمامی شرکت کنندگان به عنوان جایزه عمومی کد تخفیف خرید از فروشگاه اینترنتی تولیدات و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش کتابخوانی سلیمانی عزیز برندگانش را شناخت

پویش کتابخوانی سلیمانی عزیز برندگانش را شناخت