مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 19:302021-01-31سياسي

برگزیدگان مسابقه کارتون تهران هوشمند معرفی شدند


برگزیدگان نخستین مسابقه کارتون تهران هوشمند طی مراسمی برخط در روز شنبه 11 بهمن ماه و با حضور مدیران شهری و دبیر هنری این رویداد معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، مراسم مجازی معرفی برگزیدگان نخستین مسابقه کارتون تهران هوشمند، شنبه 11 بهمن ماه با معرفی نفرات برتر برگزار شد.

در این نشست حامد مظاهریان معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا، محمد فرجود مدیرعامل سازمان، غلامحسین محمدی رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و حمیدرضا مسیبی دبیر هنری این رویداد و برندگان این دوره حضور داشتند.

مظاهریان در این وبینار با تاکید بر اهمیت جلب نظر هنرمندان در حوزه هوشمندی گفت: آموزش در پیاده سازی و بهره برداری از شهر هوشمند نقشی اساسی دارد و یکی از راه های تحقق این امر می تواند هنر باشد.

منطق یک شهر هوشمند تفاوت بنیادی با منطق شهرهای کلاسیک دارد، شهر هوشمند شهری نظام مند است که امکان دسترسی آسان به خدمات فراگیر در شهر را فراهم می کند و به نوعی غیرمتمرکز کردن خدمات شهری برخوردار است.

در این شهرها اداره امور شهروندان شامل خدمات و سرویس های دولتی و سازمان های بخش خصوصی به صورت برخط و شبانه روزی در هفت روز هفته با کیفیت و ضریب ایمنی بالا انجام می شود؛ به عب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان مسابقه کارتون تهران هوشمند معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه کارتون تهران هوشمند معرفی شدند