مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 18:052021-01-31سياسي

تبدیل شاهرود به یک گالری بزرگ شهری/ هنر به کمک فرهنگ مقاومت آمد


مجموعه مدیریت شهری شاهرود میزبان رونمایی از دو اثر فاخر هنری از هنرمندان بومی با موضوع شهید سلیمانی و شهید چمران بود تا تلفیقی از هنر مقاومت و ایثارگری به منصه ظهور برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم رونمایی از دو اثر فاخر هنری با موضوع تمثال مبارک شهید سلیمانی و شهید چمران، دو اسطوره ایثار و ایستادگی شامگاه یکشنبه و به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در حالی به میزبانی شورای شهر شاهرود برگزار شد که امام جمعه موقت این شهر، شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از هنرمندان شهرستان شاهرود مهمان این مراسم بودند.

دو اثر هنری در مایه نقاشی از تمثال شهیدان سلیمانی و چمران قرار است در ساختمان جدید شهرداری شاهرود که در دست ساخت است، قرار گیرد همچنین دو سالن همایش ها و جلسات در مدیریت شهری شاهرود به نام این دو اسطوره ایستادگی نام گذاری خواهد شد.

نقش زنان در انقلاب اسلامی امام جمعه موقت شاهرود نیز در این مراسم ضمن گرامی داشت ایام ولادت با سعادت حضرت زهرا (س)، گفت: انقلاب اسلامی به زنان جامعه باور را داد و زنان توانستند در سرنوشت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خودشان در واقع مشارکت یابند.

حجت الاسلام حمید عبداللهیان با بیان اینکه زنان امروز در جامعه سرآمد هستند و توانسته اند به برکت انقلاب اسلامی به موفقیت های بزرگی دست یابند، تاکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل شاهرود به یک گالری بزرگ شهری/ هنر به کمک فرهنگ مقاومت آمد

تبدیل شاهرود به یک گالری بزرگ شهری/ هنر به کمک فرهنگ مقاومت آمد