مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 18:052021-01-31ورزشي

حمایت دکتر خبیری از آجورلو در انتخابات فوتبال


عضو پیشین کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دوران دولت اصلاحات و معاون صفایی فراهانی رییس اصلاح طلب سابق فدراسیون، از سردار آجورلو حمایت کرده - انتخابات فدراسیون فوتبال دسته بندی های سیاسی را کنار زده و فراتر از روابط جناحی، جریان دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، عضو پیشین کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دوران دولت اصلاحات و معاون صفایی فراهانی رییس اصلاح طلب سابق فدراسیون، از سردار آجورلو حمایت کرده است! این درحالی است که تصور می شد او مثلا از علی کریمی پشتیبانی کند اما خبیری برای این انتخاب دلایلی دارد.

وی گفت که مجمع فدراسیون فوتبال برای انتخاب شایسته ترین فرد در انتخابات باید به کارنامه و عملکرد گزینه ها توجه کند.

محمد خبیری درباره انتخابات فدراسیون فوتبال که قرار است 10 اسفند برگزار شود به تسنیم گفت: هر کسی که امروز وارد این عرصه شده شجاعت به خرج داده و هرکدام که به نتیجه مطلوب و پیروزی در انتخابات برسد باید مورد حمایت قاطع قرار بگیرد.

اگر قرار باشد شاخصه هایی را بین همین گزینه ها مورد ارزیابی قرار دهیم مهمترین موضوع رزومه، سابقه و عملکرد فوتبالی افراد است.

باید به دنبال گزینه ای باشیم که آشنایی کلی با افراد و شخصیت های فوتبالی داشته باشد، با فوتبال زندگی کرده باشد، سابقه مدیریت فوتبال را داشته باشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دکتر خبیری از آجورلو در انتخابات فوتبال

حمایت دکتر خبیری از آجورلو در انتخابات فوتبال