مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 17:402021-01-31پزشكي

افزایش 45 درصدی تخت های بیمارستانی اسفراین


رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: با بهره برداری از بیمارستان تک تخصصی زنان و نوزادان 45 درصد تخت های بیمارستان شهرستان اسفراین افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، دکتر اسحاق ایلدرآبادی در نشست خبری با اصحاب رسانه از تلاش کادر درمانی و همراهی بسیار خوبی اصحاب رسانه شهرستان اسفراین قدردانی کرد و افزود : شیوع بیماری کرونا باعث کاهش درآمدی حوزه درمان شهرستان گردیده که با همراهی خیرین و همدلی مسئولین توانستیم 4 طرح درمانی را به مرحله بهره برداری برسانیم.

وی گفت: این طرح ها شامل بهره برداری از بیمارستان تک تخصصی زنان، آشپزخانه نیمه صنعتی بیمارستان ، دستگاه اکسیژن ساز و پایگاه اورژانس جاده ای اردغان که برای راه اندازی این پروژه ها بیش از 17 میلیارد و 350 میلیون تومان هزینه گردیده است.

  رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین افزود: با بهره برداری از بیمارستان تک تخصص زنان پتانسیلی خوبی در شهرستان ایجاد خواهد شد و این شهرستان می تواند بیماران شهرستان هم جوار را پوشش بدهد که با افزایش 68 تخت به مجموعه تخت های شهرستان مجموع تخت های بیمارستانی به 219 تخت خواهد رسید.

  معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسفراین نیز گفت: در روزهای اخیر خیز ملایمی در مبتلایان به کووید 19 در سطح استان و شهرستان آغازشده و باعث افزایش تعداد موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 45 درصدی تخت های بیمارستانی اسفراین

افزایش 45 درصدی تخت های بیمارستانی اسفراین