مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 17:152021-01-31سياسي

بومی سازی تجهیزات تله سیژ در داخل کشور


مدیرعامل شرکت عمران معصومیه با بیان اینکه بخشی از پروژه تله سیژ با همکاری کارشناسان بومی انجام شده است، گفت: اصل تجهیزات از یک شرکت معتبر اتریشی خریداری شده است اما به دلیل اینکه طول پروژه با پروژه ای که در اتریش بوده متفاوت بوده است بخشی از تجهیزات بومی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، علی اکبر رحیمی با بیان اینکه بخشی از پروژه تله سیژ با همکاری کارشناسان بومی انجام شده است، گفت: اصل تجهیزات از یک شرکت معتبر اتریشی خریداری شده است اما به دلیل اینکه طول پروژه با پروژه ای که در اتریش بوده متفاوت بوده است بخشی از تجهیزات بومی سازی و مهندسی معکوس شده است.

مدیرعامل شرکت عمران معصومیه با اذعان به اینکه حدود 500 متر به طول پروژه خریداری شده از اتریش افزوده شده است، گفت: بخشی از دکل ها داخل کشور ساخته شده و کابل های لازم نیز در یک شرکت ایرانی تولید شده است.

رحیمی گفت: اجرای این پروژه کمک کرده که دانش احداث چنین پروژه هایی نیز در داخل کشور و استان بومی سازی شده و بتوانیم با نگاه فنی این پروژه را مهندسی معکوس کنیم.

وی گفت: با این بومی سازی امیدواریم بتوانیم دانش پروژه های تفریحی و گردشگری را توسعه داده و تمام تجهیزات تفریحی و وسایل بازی را در داخل کشور تولید کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی تجهیزات تله سیژ در داخل کشور

بومی سازی تجهیزات تله سیژ در داخل کشور