مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 14:252021-01-31سياسي

فرمانده کل سپاه: واقعا از برجام بی نیاز شده ایم


امروز به نقطه ای رسیده ایم که از برجام واقعا بی نیاز شده ایم، فهمیده ایم که بی نیازی از رفع تحریم، بر رفع تحریم اولویت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه بعدازظهر امروز (یکشنبه) در آیین اعلام آغاز رزمایش بیت المقدس گردان های بسیج، گفت: امام به تنهایی به اندازه تمام قدرت های روی زمین دارای قدرت نظامی بود و هنوز هم هست؛ در آن زمان آمریکا بیش از 25 درصد اقتصاد جهان را در اختیار داشت، آن زمانی که امام انقلاب کرد و آمریکا را شکست داد، سیطره سیاسی آمریکا بر عالم فراگیر بود.

وی افزود: این کار بسیار دشوار و سهمگینی بود و خارج از دایره تصور و نگرش و برآوردهای متعارف و مرسومی است که در قاعده های بازی و موازنه های قدرت قابل تفسیر و توجیه باشد.

به محض پیروزی انقلاب، جهان سلطه گر و دنیای استکبار در شرق و غرب احساس کردند ظلع جدیدی از یک قدرت مبهم و ناشناخته در دنیا متولد شده است؛ انقلاب ما ظهور یک قدرت جدید بود با جاذبه هایی بسیار وسیع و جهانی.

سردار سلامی ادامه داد: پیام های آسمانی انقلاب ما که برای همه بشریت عدالت، آزادی، طهارت اخلاقی و کرامت انسانی و دمیدن روح در یک جهان بی روح را نوید می داد، نشان داد که این انقلاب آمده است تا سلطه ستمگران را در عالم پایان دهد و این برای جهان قدرتمند سلطه گر ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل سپاه: واقعا از برجام بی نیاز شده ایم

فرمانده کل سپاه: واقعا از برجام بی نیاز شده ایم