مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 12:552021-01-31فرهنگي

رونمایی از عروسک «کاپی» با حضور مرضیه برومند


عروسک کاپی برای طرح کاهش پسماند طراحی شده است - عروسک کاپی که نمادی از طرح کاهش تولید پسماند در تهران است با حضور مرضیه برومند کارگردان و صداپیشه عروسکی، رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، مرضیه برومند در نشست هم اندیشی خلق شخصیت کاپی گفت: اگر فیلم نامه خوب و مناسب نوشته شود، صدا پیشه حرفه ای انتخاب کنید و کارگردانی مطلوب داشته باشید قطعا این شخصیت جای خودش را باز می کند.

کارگردان مجموعه عروسکی شهر موش ها با تاکید بر این مطلب که کار فرهنگی زمان بر است، عنوان کرد: مشکل اصلی من با سازمان ها این است که برنامه ریزی بلندمدت نمی کنند و برنامه کوتاه مدتشان هم برای یک ماه و دوماه است.

با این زمان نه می شود فرهنگسازی کرد و نه اِلمان یا عروسک را بین بچه ها برد.

وی با اشاره به شکل عروسک کاپی و شباهت آن به دانه و گیاه افزود: برای اینکه کاپی اثرگذار باشد باید این شخصیت بین بچه ها برود و جا باز کند تا بتواند حرفش را بزند.

برومند با بیان این مطلب که محیط زیست و کاهش تولید پسماند از دغدغه های من است و این موضوع را در بسیاری از فیلم هایم آورده ام، افزود: هم بحث آموزش در این زمینه بسیار مهم است و هم تولید محتوا برای جامعه هدف اصلی که کودکان و نوجوانان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از عروسک «کاپی» با حضور مرضیه برومند

رونمایی از عروسک «کاپی» با حضور مرضیه برومند