مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 12:502021-01-31سياسي

حفظ سلامت مردم و ارائه خدمت بی منت هدف اجرای طرح شهید سلیمانی


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: حفظ سلامت مردم و ارائه خدمت بی منت هدف اجرای طرح شهید سلیمانی است که به دستاوردهای خوبی در این زمسنه دست یافته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اجرای طرح شهید سلیمانی در کردستان که در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، با تبریک آغاز دهه مبارک فجر اظهار داشت: برگزاری مراسمات دهه مبارک را با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برای گرامیداشت این ایام وظیفه همگانی است و وظیفه تک تک مسوولان است که جشن های انقلاب را به پای دارند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان همچنین گفت: یکی از اقدامات سالم و عمل صالح اجرای طرح شهید سلیمانی برای حفظ جان هموطنان است که کار بزرگی با دستاوردهای خوبی است.

وی تصریح کرد: در حالی که در کردستان در شرایط قرمز کرونایی بودیم امروز به برکت اجرای طرح شهید سلیمانی و تلاش مجموعه های دست اندرکار به وضعیت آبی رسیده ایم هر چند باید تلاش کنیم که فوتی ها و بیماری به صفر برسد.

سردار حسینی در ادامه گفت: براساس انچه اعلام می شود احتمال بروز یک موج جدید کرونا در پایان بهمن و اسفندماه در استان خواهیم بود که باید تلاش کنیم از این موضوع جلوگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ سلامت مردم و ارائه خدمت بی منت هدف اجرای طرح شهید سلیمانی

حفظ سلامت مردم و ارائه خدمت بی منت هدف اجرای طرح شهید سلیمانی